Premiärtur på cykel och (nästan)te-tips

Efter att ha ätit oss kalasmätta på pappa al pomodoro kom min sambo på den magnifika idéen att vi skulle ta en cykeltur. Han kunde inte ha föreslagit någon bättre efterrätt. Sol, vind i håret och ljumma vindar. Våren är verkligen underbar. Det var faktiskt årets premiärtur, inte en dag för tidigt.

Nu har jag gjort mig förtjänt av världens godaste te: Sweet Chai från Yogi Tea. Egentligen får jag nog inte kalla det te för det innehåller bara kryddor, men det är toppen för mig som har en fix idé att det är omöjligt att somna om jag ens tittat åt någon koffein- eller teininnehållande dryck efter klockan sex.


Bild lånad (stulen?) från http://www.goldentemple.nl/yogitea_gb/Chai/SweetChai.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0