Det ser gott ut, men vad sjutton är det i?

Så fort vi ska äta något, som jag tror har potential att bli gott fotar jag maten. Jag tänker då att en bild säger mer än 1000 ord och att jag givetvis vet exakt vad det var jag stoppade i den där rätten.  Sedan kommer det en dag då jag ska ladda upp bilden och skriva ner receptet, och så står det helt still.



Detta är en sådan bild. Jag tycker mig se salami, fefferoni och något grönt (rosmarin?). Det ser också lite kladdigt ut så förmodligen hade jag i lite grädde och sedan är det garnerat med riven parmesan. Eftersom jag känner min egen matlagning kan jag slå vad om att det även gömmer sig lök och vitlök där i även om det inte framgår av bilden.

Ehh, ja, jag kanske ska börja skriva ned några stödord under matlagningen i fortsättningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0